FAQ

  • Hoe kan ik betalen?
  • Wanneer ontvang ik een orderbevestiging?
  • Verkopen jullie cadeaubonnen?
  • Is mijn betaling/bestelling gelukt?
  • Kan ik mijn bestelling ophalen?
  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?
  • Hebben jullie een fysieke winkel of showroom?
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
  • Wat moet je doen wanneer je niet tevreden bent met het product?
  • Wat is de leveringstermijn?
  • Aan welke landen leveren jullie?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Op Pureily kun je betalen met iDeal, credit card, Apple Pay en Google Pay.

De betaalmethode kun je selecteren nadat je de verzendgegevens hebt ingevoerd.

Is mijn betaling/bestelling gelukt?

Nadat je betaling is verwerkt ontvang je binnen enkele minuten een bevestigingsmail. Heb je deze ontvangen, dan is de betaling geslaagd en wordt je bestelling verwerkt. Dankje!

Bestelling en verzending

Wanneer ontvang ik een orderbevestiging?

Dit wordt automatisch naar je e-mailadres gestuurd wanneer je een bestelling plaatst. Als je je orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via service@pureily.nl. Controleer de spam- of junkmap van je mailbox voordat je contact opneemt.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ophalen is niet mogelijk. Om het bestelproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen, bieden we producten alleen aan via delivery.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Ja, wijzigen of  annuleren kan tot op het moment dat we het pakket verzenden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via service@pureily.nl of bel ons op 010 30 76 836. Is de bestelling al onderweg naar de bezorgdienst? Dan kunnen we verzending niet meer voorkomen. Je kunt het  ontvangen pakket dan na ontvangst terugsturen naar Pureily.

Wat is de leveringstermijn?

Bestel je op een werkdag voor 15.00, dan geven we het pakket dezelfde dag nog mee aan een pakketbezorger.

Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag verwerkt en verzonden. 

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel leveren wij onze producten in Nederland en België. Op termijn breiden we uit naar nieuwe landen in Europa. Dus blijf ons volgen!

Wat zijn de verzendkosten?

 

Wij streven ernaar om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden voor onze klanten en zijn altijd op zoek naar de beste partners op logistiek gebied. 

Voor bestellingen in Nederland vanaf 30 euro bieden wij gratis verzending aan. 

Het standaard verzendtarief binnen Nederland bedraagt €4.  Voor België is dit €7.

Voor pakketen zwaarder dan 23 kg of groter dan 80x60x50cm gelden afwijkende tarieven. Dit zullen wij duidelijk aangeven in de productomschrijving. 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na de bestelling ontvang je een orderbevestiging. Wanneer de bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een email met een track and trace nummer.

Hiermee kun je de bestelling blijven volgen.

Retour

Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Jazeker! Dit kan binnen 30 dagen na aankoop.

Neem altijd eerst ontact met ons op via service@pureily.nl of het contact formulier. Wij zullen je dan van instructies voorzien.

We streven er naar om het productbedrag binnen 2 weken na ontvangst op je rekening te storten.

Wat moet je doen wanneer je niet tevreden bent met het product?

Wij zijn er van overtuigd dat je heel veel plezier zult beleven van je aankoop. Pureily staat voor kwaliteit!

Mocht het product toch niet ana je verwachtingen voldoen , neem dan contact met ons op.

Dit kan via service@pureily.nl. Wij zullen onze uiterste best doen om je te helpen.

Je kan het product mits onbeschadigd binnen 30 dagen retour sturen.

 

Overig

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Op dit moment verkoopt Pureily geen cadeaubonnen. Wij verwachten dit op korte termijn wel te doen. Blijf ons volgen!

Hebben jullie een fysieke winkel of showroom?

Pureily is een echte online winkel. Wij hebben dus geen showroom of fysieke winkel. Heb je vragen over een bepaald product neem dan contact met ons op.